Missie en Visie

Bedrijfsmissie en bedrijfspolitiek

Dynamische missie: goede naam door kwaliteit, service, vernieuwing. 

Crionovo wil in een ruime regio uitblinken door een keuze van kwalitatieve koeltoestellen, vooral van West-Europese origine, en door een klantgerichte service.
Crionovo wil tegelijkertijd aandacht schenken aan innovatie en duurzaamheid.

Aandachtspunten zijn veiligheid en milieu in al hun facetten:

  1. Zekere werking en veilige afwerking (heavy duty)
  2. Gebruiksvriendelijkheid (tijdswinst)
  3. Voedselveiligheid en hygiëne (HACCP, zekerheid)
  4. Zuinig verbruik en gunstige totale ecologische voetafdruk
  5. Duurzaamheid en vernieuwende oplossingen

Correcte bedrijfspolitiek

Crionovo wil zich profileren als een dynamische maar correcte groothandel in België, de Benelux en West-Europa, waar het merendeel van de zakenpartners zich bevinden.
Ze wil haar beloftes nakomen, correcte informatie verschaffen rond de werking en het toepassingsgebied van de toestellen en rond leveringstermijnen.

Als groothandel verdeelt Crionovo kwalitatieve koeltoestellen via een netwerk van professionele dealer – installateurs en via contracting. 
Op die manier zijn er 1400 medewerkers, administratief, organisatorisch en technisch ter plaatse ter beschikking voor u.
De geleverde toegevoegde waarden en diensten zijn hierbij een belangrijk servicepunt. Een correcte prijszetting is het logisch resultaat.

Bedrijfsvisie en bedrijfsfilosofie

Crionovo toont een aparte aanpak waarbij originele merken belangrijk zijn, als waarborg voor kwaliteit en service, deze merkintegriteit, merkimago en merkidentiteit leveren u winst op.
Een goede communicatie via persoonlijk contact of via de oude en de nieuwe media, bieden belangrijke toegevoegde waarde.
Samen met haar partners, zoals klanten, leveranciers, dienstenverschaffers en medewerkers, tracht Crionovo een duurzame relatie met wederzijds respect op te bouwen en maatschappelijk verantwoord te ondernemen.